bukan sempurna dan tidak mungkin sempurna seperti yang diinginkan..........

Wednesday, June 23, 2010

Tanggal 23 Jun 1990........

ehem2.. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..heheh.. hndaklah diuar-uarkan bahawa tanggal 23.06.1990... adalah tarikh lahir aku... erm.. jatuh pada hari ni r.. hari Rabu... adess... rase skema lak ayat nih.. hahaah... adess, sibuk tol nk femeskan hari jadi sndiri.. heheh..  ;)

erm.. ok la..nk wish jgk ni... pada sape2 yg bufday die hari ni jugak 23 Jun.... , aku ucapkan selamat hari lahir, moga sentiasa diberkati, diredhai, disayangi dan berjaya di dunia dan akhirat... Insyaallah.... 'include jgk wish kt aku' hehehe... k2.. secara rasminya... hari ni... umo aku da masuk 20 thun.... oh, umoku da x de belasan2 lagi... da masuk era 20-an.. huhuh... eh2.. sedih la pulok.. ape2 pun... aku sngt bersyukur sbb diberi lagi bernafas di atas muka bumi ciptaan Semesta Alam... sngt2 aku bersyukur.... THANK YOU ALLAH....

Erm... ade yg tnye, x nk smbut bufday ke? wah!!! aku pun gelak trus r.. n ckp "da tua bangka pun nk celebrate gak ke? pastu lgi terburai r gelak aku... hahahah.... aku jenis x kisah sngt... cukup la sekadar ingatan yg tulus lagi ikhlas aku harapkan..itu r hadiah terbaik wt diri aku.... org ingt pun da ckup baik.. Alhamdulillah.. at least aku rase jgk aku exist kt muka bumi nih.. ngeee... x silap aku, ade satu ayat, mane ntah aku terbaca... cm ni r gaya2 ayat tu.... x silap aku....
"biarlah mereka senang apabila bersamamu... dan akan menangis apabila ketiadaanmu..."
sayu bile kite hayati maksud ayat ni... jadi itu r harapan aku... smbung lagi... ayat bawah plak

Dan biarlah jika aku tiada di muka bumi ini lagi... aku berharap bahawa aku akan sentiasa berada di setiap ingatan manusia yang pernah bersama dan dekat denganku...Insyaallah....  ;)

p/s : ayat last tu cm sedih lak aku bace.. padehal.. aku sendiri yang tulis... sob..sob...sob...
mood : mcm2 ade... dan mood ku sudah bercampur cm ABC kt blkang umh tuh... heheh.. ;)

No comments:

Post a Comment